Reklama 2023-09-14
4

Delicje Szampańskie w nowych opakowaniach

Delicje Szampańskie (produkowane przez Mondelez) dostępne są już w sklepach w nowych opakowaniach. Wprowadzonym zmianom towarzyszy kampania digitalowa nawiązująca do popularnych gier, jak warcaby czy karty. 

W ramach tegorocznej kampanii marka Delicje pragnie podkreślić, jak ważne jest budowanie wzajemnych relacji i dbanie o nie. Za pomocą kreacji przygotowanych na potrzeby działań prowadzonych w digitalu podsuwa pomysły, jak na co dzień spędzać razem czas. Zachęca do zagrania choć jednej partyjki w gry towarzyskie np. warcaby czy karty.

- Wprowadzając zmiany na opakowaniach i nową komunikację chcieliśmy odświeżyć wizerunek marki i pomóc jej w budowaniu bardziej współczesnego obrazu. Jednocześnie zależało nam, aby zachować te wartości, które są szczególnie ważne dla marki, między innymi element dzielenia się tak charakterystyczny dla Delicji – mówi Anna Naumowicz, junior brand manager, Delicje & Oreo Poland and Baltisc w Mondelez Polska.

Za strategię i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Spark Foundry. Kreacje digitalowe przygotowała agencja kreatywna Publicis we współpracy z agencją POP. Działania PR prowadzi agencja Big Picture. Kampania trwa do końca listopada.

Autor: jd

Więcej informacji: Mondelez Polska, Delicje Szampańskie

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas