Reklama 2009-06-01
0

Danny DeVito reklamuje finałową kumulację w loterii BZ WBK (wideo)

Rusza kolejny etap kampanii reklamowej BZ WBK z udziałem Danny'ego DeVito. Aktor promuje finałową kumulację w loterii tego banku.

W kampanii reklamowej BZ WBK Danny DeVito rywalizuje o uwagę widzów z główną nagrodą w loterii tego banku. W nowym spocie aktor dowiaduje się, że wygrana zostaje podwyższona z 1,66 mln zł do 2 mln zł, co złości go tym bardziej, że długo uczył się wymawiać po polsku tę pierwszą sumę. Akcja reklamuje finałową nagrodę, którą można wylosować w loterii po założeniu w BZ WBK 3-miesięcznej lokaty o minimalnej wartości 5 tys. zł.





Czwarta i jednocześnie ostatnia odsłona kampanii, podobnie jak jej poprzednie części, jest prowadzona w telewizji (m.in. TVN, TVP1, Polsat, Discovery Polska), prasie (m.in. "Newsweek", "Gazeta Wyborcza", "Dziennik", "Polska", "Fakt", "Przegląd Sportowy", "Wprost"), radiu (Radio ZET, Złote Przeboje, Eska, RMF FM), internecie (Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, gadugadu.pl) oraz placówkach BZ WBK.

Kreację przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising, natomiast zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Autor: tw

Więcej informacji: BZ WBK, Danny DeVito

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas