Reklama 2022-07-15
1

Menadżerka odpowiedzialna za marketing odchodzi z Netfliksa

Z serwisem streamingowym Netflix rozstaje się Danielle Crook-Davies, wiceprezes odpowiedzialna za marketing w regionie EMEA.

Danielle Crook-Davies dołączyła do Netfliksa w 2014 roku na stanowisko dyrektor ds. marketingu w regionie EMEA. Po awansie we wrześniu 2017 roku na stanowisko vice president nadzorowała wszystkie działania marketingowe i brandingowe Netfliksa w Wielkiej Brytanii, Europie, Turcji, na Bliskim Wschodzie, Afryce i Rosji.

Odpowiadała za launch serwisu w Europie, Bliskim Wschodzie i Afryce.

Danielle Crook-Davies w branży od 1990 roku

Przed dołączeniem do Netfliksa, była szefową marketingu sieci kawiarni Starbucks, wcześniej Vodafone. Była też związana z sieciowymi agencjami Wieden + Kennedy, Young & RubicamYoung. Z branżą marketingową związana od 1990 roku.

Serwisowi Campaign UK Danielle Crook-Davies przekazała, że pod koniec września tego roku przeniesie się z rodziną z powrotem do Los Angeles. Nie są znane jej dalsze plany zawodowe.

W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował spadek liczby subskrybentów o 0,2 mln do 221,64 mln. Eksperci przewidują, że Netflix straci w drugim kwartale kolejne 2 miliony klientów.

W odpowiedzi na malejącą liczbę subskrybentów platforma dokonała również znacznych cięć personalnych. W ostatnich tygodniach Netflix zwolnił 300 pracowników.

Kwartalne przychody platformy zwiększyły się rok do roku o 9,8 proc. do 7,868 mld dolarów, a zysk netto zmalał z 1,707 do 1,597 mld dolarów.

Autor: jd

Więcej informacji: Danielle Crook-Davies, Netflix

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas