Po raz pierwszy w historii tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) to subskrybenci zdecydują, jaką okładkę będzie miało wydanie tytułu. Głosowanie dotyczy wielkanocnego numeru pisma, wybierać można spośród trzech propozycji.
„Zazwyczaj działa to tak: dyrektor artystyczna dostaje informacje, co znajdzie się w numerze, przygotowuje propozycje okładek, a grono redaktorskie, a czasem tylko naczelny, wybiera projekt. Bardzo często dopinamy temat na ostatnią chwilę” - przyznaje na łamach Newsweek.pl redaktor naczelny tygodnika Tomasz Sekielski.
![]() |
Znamy laureatów IX edycji konkursu Nagroda Newsweeka im. Teresy Torańskiej. Nagrodzono autora "Siły kłamstwa"
|
„Tym razem ma być inaczej. Chcemy wsłuchać się w głos naszych subskrybentek oraz subskrybentów i pozwolić Wam wybrać” - dodaje.
Tylko do jutra można wybierać okładkę wielkanocnego @NewsweekPolska. Głosować można tu ⬇️ https://t.co/yB0oLcxPtC
— Michał Szadkowski (@miszowaty) March 30, 2023
Subskrybenci Newsweek.pl mogą wybrać jedną z trzech dostępnych propozycji. Projekty przygotowała dyrektor artystyczna tytułu Magdalena Mamajek-Mich. Współtworzyli je regularnie współpracujący z „Newsweekiem” Kasia Kozakiewicz, Paweł Kuczyński i Joanna Rusinek.
Okładkę można wybrać do piątku 31 marca. Wydanie pojawi się w sprzedaży w najbliższy poniedziałek 3 kwietnia.
„Newsweek Polska” w ub.r. miał średnią sprzedaż wydania na poziomie 62 429 egz. (dane PBC).
Czytaj też: Krytyka tekstu „Newsweeka” o sfałszowanych wyborach. Tomasz Sekielski nie komentuje