190 tys. widzów śledzi nowy program „Cztery strony”. TVP Info w paśmie nadawania programu wygrywa walkę o widza z TVN24. Stacja wypada jednak gorzej od konkurencji w grupie 16-49.
Magazyn „Cztery strony” emitowany jest na antenie TVP Info od wtorku do piątku o godz. 19.10, począwszy od 22 marca br. Średnia widownia audycji do 8 kwietnia br. wyniosła 187 tys. osób. Przełożyło się to na 1,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory zdecydowanie najwięcej widzów zgromadziło pierwsze wydanie programu, które śledziło średnio 319 tys. osób.
Trzy topowe wydania „Czterech stron”
Zobacz tabelęTVP Info w paśmie nadawania audycji wygrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Wiceliderem w tym czasie jest TVN24, którego udział wynosi 1,37 proc., a trzecie miejsce zajmuje Polsat News (1,10 proc.).
![]() |
Program byłego szefa "Faktu" w Superstacji ma 31 tys. widzów. Beata Szydło popularniejsza od Jarosława Kaczyńskiego
|
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVP Info wypada już jednak zdecydowanie słabiej. TVN24 ma tutaj 0,96 proc. udziału, a Polsat News - 0,76 proc.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji audycji
Zobacz tabelęAutorski program TVP Info „Cztery strony” jest podsumowaniem wydarzeń z ostatniej doby. Każdego dnia magazyn prowadzi inny dziennikarz spoza stacji: we wtorki jego gospodarzem jest Marcin Wikło, w środy - Krzysztof Świątek, w czwartki - Magdalena Uchaniuk, a w piątki - Marcin Celiński (dowiedz się więcej).
Dodajmy, że w marcu br. udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,01 proc.