W kwietniu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”, które wyprzedziło „Cztery Kąty”. Tytuł Agory zanotował największy spadek w zestawieniu, a zyskała tylko „Weranda”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w kwietniu 2016 roku wyniosła 56 674 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 10,04 proc. W kwietniu 2015 roku tytuł ten był drugi.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą pozycję spadły „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 32,70 proc. do poziomu 48 082 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 45 350 egz., po spadku o 5,64 proc.
Oczko niżej uplasował się magazyn „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jego średni wynik zwiększył się o 5,58 proc. do 27 021 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Zobacz tabelęW kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem, wynoszącym 1,38 proc., pochwalić się mógł miesięcznik „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Z kolei największy spadek odnotował tutaj „Dom & Wnętrze” (Agora) - było to 22,60 proc.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.