Prasa2014-01-22

„Cztery Kąty” liderem sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich, „Dobre Wnętrze” z największym spadkiem

Shutterstock.comShutterstock.com

W październiku ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich zajęły „Cztery Kąty”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”, a najwięcej stracił miesięcznik „Dobre Wnętrze”.

W październiku 2013 roku sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) wyniosła 61 519 egz., po spadku w skali roku o 22,25 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął magazyn „Moje Mieszkanie” (Murator), którego sprzedaż ogółem zwiększyła się o 2,25 proc. do poziomu 51 691 egz.

Na ostatniej pozycji podium znalazł się również wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 48 593 egz., po wzroście o 26,15 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z kolei największy spadek średniej sprzedaży ogółem w październiku ub.r. zanotował miesięcznik „Dobre Wnętrze” (także Murator), który w zestawieniu zajął miejsce piąte. Jego wynik zmniejszył się bowiem o 27,83 proc. i wyniósł 15 404 egz.

Zobacz tabelę


W październiku 2013 roku w porównaniu do września 2013 jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 4,97 proc.) pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”. Z kolei największy spadek w tym ujęciu także odnotował miesięcznik „Dobre Wnętrze” - było to 18,02 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter