Reklama 2010-01-28
0

Cztery domy mediowe walczą o budżet ING Banku Śląskiego

Bankowa część Grupy ING ogłosiła w kilku krajach przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. W Polsce walczą o nią Pan Media Western, Carat, Media Direction OMD i Mindshare.

ING Bank Śląski wybierze firmę do obsługi swojego budżetu mediowego w Polsce, kierując się przede wszystkim zaoferowanymi warunkami zakupu mediów (45 proc. ważności tej decyzji), a także transparentnością modelu współpracy oraz strategią i jakością obsługi (po 20 proc.). Mniej istotnymi kryteriami jest zespół obsługujący i wynagrodzenie firmy.

W rywalizacji biorą udział Pan Media Western, Carat, Media Direction OMD i Mindshare, z których ten pierwszy dom dotychczas obsługiwał budżet mediowy ING Banku Śląskiego. Rozstrzygnięcie przetargu – prowadzonego jednocześnie w ośmiu krajach w Europie – jest planowane na połowę bieżącego roku.

Autor: Tomasz Wojtas / tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas