Reklama 2008-08-18
0

Cztery agencje walczą o globalny budżet Bacardi

Bacardi wybrała cztery agencje, które powalczą o warty 100 milionów funtów globalny budżet reklamowy firmy.

Na liście znalazła się obecnie zajmująca się budżetem Bacardi agencja Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R, jej poprzedniczka McCann Erickson, a także Saatchi & Saatchi oraz Leo Burnett - informuje serwis Brand Republic.

RKCR/Y&R zdobyła globalny budżet reklamowy producenta alkoholi w grudniu 2005 roku, zostawiając wówczas po wielu miesiącach rywalizacji w pokonanym polu Wieden & Kennedy, Fallon, David and Goliath oraz McCann Erickson.

Obecny przetarg prawdopodobnie będzie obejmował również inne marki Bacardi, takie jak Grey Goose, 42 Below, Bombay Sapphire oraz Martini.

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: Bacardi

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas