Internet 2008-04-27
0

Czołowe portale poradzą sobie z gospodarczym kryzysem

Według eMarketera, "Wielka Czwórka" internetowych portali na rynku amerykańskim bez problemu poradzi sobie z obecnymi niepokojami w gospodarce

Firmę utwierdzają w tym przekonaniu dobre wyniki finansowe Google w I kwartale bieżącego roku, w tym 33-procentowy wzrost zysków netto z reklam w USA - informuje serwis Marketing Charts.

Do wspomnianej "Wielkiej Czwórki" portali poza Google zalicza się również MSN, AOL oraz Yahoo. Według eMarketera, w całym bieżącym roku zanotują one łącznie 21,7 procenta wzrostu dochodów z internetowych reklam w USA. Dla porównania cały rynek reklamy online zanotuje wzrost wydatków o 22,7 procenta.

Największy wzrost dochodów zdaniem eMrketera zanotuje w bieżącym roku Google (o 32,1 procenta), a następnie MSN (o 22,4 procenta), AOL (o 9,6 procenta) oraz Yahoo (o 7,9 procenta).

Autor: km - źródło: Marketing Charts

Więcej informacji: AOL, Google, MSN, Yahoo

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas