Reklama 2015-11-17
0

„Czas na zmiany” - Krzysztof Hołowczyc reklamuje nowy zegarek Atlantic

Kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, od kilku lat ambasador reklamowy zegarków Atlantic, promuje nowy limitowany model tej marki - Worldmaster -1888 „Lusso” Open Heart Mechanical. Kampania jest prowadzona w prasie i internecie.

Kampania reklamowa modelu Worldmaster nawiązuje do nowego etapu zarówno w rozwoju marki Atlantic, jak i w karierze Hołowczyca. Hasło „Czas na zmiany” symbolizuje nowe wyzwania dla kierowcy, który z końcem sierpnia zapowiedział koniec udziałów w rajdach terenowych i rozpoczęcie przygody z rally crossem. Oznacza to również otwarcie się marki na nowe trendy - limitowany Worldmaster to pierwszy w portfolio Atlantic zegarek typu „open-heart”.

Akcja jest prowadzona w prasie oraz internecie. Zdjęcia do niej wykonał Jacek Poremba, a za działania public relations odpowiada agencja Tailor Made PR.

Krzysztof Hołowczyc jest ambasadorem reklamowym marki Atlantic od 2007 roku.

Autor: tw

Więcej informacji: Krzysztof Hołowczyc, Atlantic

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0)

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter