Reklama 2008-02-28
0

Czas na kolej

Agencja Media Contacts realizuje kampanią internetową PKP Intercity pod hasłem "Kolej na Polskę". Projekt ma na celu zachęcenie do podróżowania pociągami PKP Intercity.

Kampania przewidziana jest na 6 miesięcy i kierowana do aktywnych osób powyżej 25 roku życia, mieszkańców większych miast.

Działania reklamowe prowadzone są na największych polskich portalach, forach związanych z turystyką oraz z wykorzystaniem wyszukiwarek. Komunikacja odbywa się w otoczeniu społecznościowym - w tym celu utworzono w połowie 2007 roku specjalny serwis PKP Intercity promujący Polskę jako interesujący cel podróży, miejsce o dużym potencjale i pięknych krajobrazach. W ramach serwisu prowadzony jest konkurs z nagrodami na najciekawsze zdjęcia nadesłane przez użytkowników.

Autor: pr

Więcej informacji: Media Contacts, PKP Intercity

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas