Zakończony w minioną niedzielę serial historyczny "Czas honoru" podniósł widownię Dwójki w swoim paśmie emisji w stosunku do ubiegłego roku. Stacji nie udało się co prawda pokonać w tym czasie propozycji TVN-u i Jedynki, ale wygrywała z Polsatem.
Średnia oglądalność serialu emitowanego w niedziele o 20.05 wyniosła 2,86 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 17,93 proc. w grupie 4+ i 16,45 proc. w 16-49. Oznacza to, że Dwójka w tym paśmie poprawiła swoje wyniki, bo w analogicznym okresie ub. r. w tym czasie oglądało ją 2,25 mln osób, a udział wynosił odpowiednio 13,12 proc. i 10,13 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W paśmie nadawania "Czasu honoru" TVP 2 zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Lepiej od Dwójki radziły sobie: TVN, która emitując "Taniec z gwiazdami", z 4,36 mln widzów była liderem pasma i Jedynki, która w tym czasie pokazywała "Pogodę" i seriale "Seks, kasa i kłopoty" oraz "Szminka w wielkim mieście"- pozycje te gromadziły 3,04 mln osób. Słabiej od Dwójki wypadał natomiast Polsat (gł. "Skazany na śmierć"; 2,81 mln).
Dane telemetryczne pokazują, że opowiadający o losach cichociemnych żołnierzy "Czas honoru" oglądały głównie kobiety, widzowie w wieku powyżej 35. roku życia oraz mieszkańcy wsi i średnich miast.
Wpływy z reklam emitowanych przy serialu wyniosły w sumie 5,71 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
TVP planuje nakręcenie kolejnej serii "Czasu honoru". Najwcześniej pojawi się ona jednak dopiero w przyszłorocznej jesiennej ramówce Dwójki.
Oglądalność serialu "Czas honoru" odcinek po
odcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji
serialu
Profil widowni "Czasu honoru"