Reklama 2009-06-05
0

Crossmediowa oferta IDMnet i 'Super Expressu'

Rozbudowa działu regionalnej sprzedaży bezpośredniej, pakiety tworzone wraz z dużymi partnerami i oferta crossmediowa z "Super Expressem" - to niektóre ze sposobów IDMnet na walkę z kryzysem.

- My jako firma IDMnet tego kryzysu nie odczuwamy i cały czas notujemy dwucyfrowe wzrosty rok do roku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Wrotek, dyrektor działu projektów specjalnych Internetowego Domu Mediowego Net. Choć jak twierdzi, także w IDMnet wzrosty nie są tak duże jak zakładały ubiegłoroczne prognozy. Zwraca uwagę, że firma, aby utrzymać wzrosty cały czas poszukuje nowych rozwiązań, głównie w zakresie efektywności prowadzonych kampanii.

- Tego oczekują od nas reklamodawcy. Chodzi o efekt mierzony w bardzo różny sposób, ale prowadzący przede wszystkim do wzrostu sprzedaży - tłumaczy Wrotek. Dodaje, że generowanie jedynie zasięgu to w obecnej sytuacji za mało. - To co się sprawdza w optymalizacji kampanii i jest przez naszą sieć wykorzystywane to targetowanie behawioralne oraz retargeting - dodaje.

IDMnet w swoich działaniach wychodzi również poza internet i od czerwca wprowadza na rynek ofertę crossmediową, którą uruchamia razem z "Super Expressem".

- Stawiamy także na sieć sprzedaży regionalnej i rozbudowę działu sprzedaży bezpośredniej. Przestajemy się opierać wyłącznie na klientach agencyjnych - tłumaczy Piotr Wrotek.

Nie ukrywa, że gdyby nie fakt, iż IDMnet stale poszukuje nowych rozwiązań i aktywnie przeciwdziała kryzysowi, to spółka odczułaby dużo bardziej boleśnie skutki spowolnienia gospodarczego. Zauważa, jednak że niektóre budżety przeznaczone na internet są przenoszone do stosunkowo taniej w tej chwili telewizji.

Autor: RPS

Więcej informacji: IDMnet, Super Express

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas