Reklama 2024-06-13
0

Creative Brand Stories wspiera markę Tiger Energy Drink na letnich wydarzeniach

Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach.

W tym roku marka Tiger Energy Drink pojawi się na trzech letnich wydarzeniach:

   • 15-16 czerwca podczas Tattoofest Convention w Krakowie, 

   • 20-22 czerwca na festiwalu Tauron Nowa Muzyka w Katowicach,

   • 13-14 lipca na trzeciej edycji Clout Festival w Warszawie.

Uczestnicy letnich imprez będą mogli skorzystać ze stref „Doładuj energię z Tigerem”, inspirowanych hasłem „Power is back”. 

Creative Brand Stories odpowiada za przygotowania projektu strefy oraz koncepcji aktywacji, które wyróżnią markę na letnich wydarzeniach.

Udział w wakacyjnych wydarzeniach w Polsce jest częścią strategicznego planu rozwoju marki Tiger Energy Drink, mającego na celu wzmocnienie jej wizerunku oraz pogłębienia więzi z konsumentami poprzez powiązanie produktu z pozytywnymi emocjami płynącymi z doświadczeń festiwalowych. Ta rewolucyjna zmiana pozwoliła przenieść naszą komunikację z cyfrowej przestrzeni do bezpośredniego kontaktu z odbiorcami – mówi Marcin Szewczyk, Event Specialist w Grupa Maspex. – Skuteczna współpraca z Creative Brand Stories w roku 2023 potwierdziła efektywność tej strategii, prowadząc do decyzji o kontynuacji partnerstwa – dodaje Marcin Szewczyk. 

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas