Reklama 2009-05-31
0

Coty ogłasza przetarg na budżet reklamowy Rimmel London

Firma kosmetyczna Coty ogłosiła przetarg na warty 70 milionów funtów globalny budżet reklamowy marki Rimmel London.

W przetargu pozostała dotychczas obsługująca markę agencja JWT London, a także Fallon London oraz dwie nie wymienione z nazwy agencje z siedzibą w Nowym Jorku. Ostateczny wybór ma zostać podjęty do końca czerwca.

Zwycięska agencja, oprócz reklamy na rynkach takich jak Wielka Brytania, USA, Niemcy i Włochy, będzie miała za zadanie także przygotowanie kampanii, które wypromują markę na rynkach rozwijających się w regionie Azji i Australazji.

JWT obsługuje reklamowy budżet Rimmel London od ponad 12 lat. W 1997 roku pokonała ona w przetargu agencje Ammirati Puris Lintas, Bartle Bogle Hegarty i Testa International. w większości przygotowanych przez nią w ostatnich latach kampanii wystąpiła Kate Moss, która w 2001 roku została rzecznikiem marki.

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: Coty, Rimmel London

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas