Kobieta 2012-02-21
7

Córka Grażyny Szapołowskiej zmysłowo reklamuje lek Stymen podnoszący testosteron (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa leku Stymen. Akcję - w której główną rolę odgrywa Katarzyna Jungowska, córka Grażyny Szapołowskiej - wspólnie z Aflofarm Farmacja Polska przygotowały firmy Orka i Mindshare.

W reklamie Stymenu Katarzyna Jungowska występuje w roli zmysłowej partnerki, nawiązując do rozbieranych scen sprzed kilku czy kilkunastu lat z udziałem Grażyny Szapołowskiej. Przekaz podkreśla, że preparat produkowany przez Aflofarm Farmacja Polska skutecznie podnosi u mężczyzn poziom testosteronu.





Spot pod hasłem „100% męskości” jest emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych z oferty TVN, Polsatu i TVP.

Kreację reklamy zespół Aflofarm Farmacja Polska przygotował  we własnym zakresie, jej produkcją zajęło się studio produkcyjne Orka, a czas reklamowy kupił dom mediowy Mindshare. Działania reklamujące Stymen - przewidziane do końca br. - obejmą też materiały POS.

Autor: tw

Więcej informacji: Stymen, Grażyna Szapołowska

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (7) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter