Internet 2010-04-27
0

comScore: 37-proc. wzrost na brytyjskim rynku wideo online

W lutym tego roku brytyjscy internauci obejrzeli 5,5 miliarda klipów wideo online.

To o 37 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (4,0 mld) - wynika z danych firmy badawczej comScore.

Najwięcej klipów zostało obejrzanych na stronach należących do Google - 2,5 miliarda, z czego 99,6 proc. stanowiły materiały w serwisie YouTube.

Za Google znalazły się strony należące do: BBC (139,8 miliona obejrzanych klipów), Megavideo.com (53,5 mln), Facebook.com (42,7 mln), Microsoftu (41,4 mln), Channel4 (39,4 mln), Dailymotion.com (31,4 mln), ITV (28,2 mln), Blinkx (28,8 mln) oraz Sky (19,5 mln).

Tymczasem najszybszym wzrostem spośród wyżej wymienionych własności mógł pochwalić się Facebook, w przypadku którego liczba obejrzanych filmików zwiększyła się w ujęciu rocznym o 205 proc.

Pod tym względem drugi był Blinkx (wzrost o 204 proc.), wyprzedzając BBC (wzrost o 143 proc.), ITV (wzrost o 143 proc.) i Sky (wzrost o 139 proc.). Dla porównania, Google zanotowało 17-proc. wzrost.

Autor: km

Więcej informacji: comScore, wideo online

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas