Reklama 2024-05-27
0

Communication Unlimited wprowadza na rynek markę Archicom Collection

Agencja zintegrowanego marketingu Communication Unlimited wprowadza na polski rynek nową markę premium – Archicom Collection. Debiutanckim projektem marki jest ekskluzywny apartamentowiec M7, będący częścią osiedla Towarowa 22 na warszawskiej Woli. 

W ramach launchu marki, 22 maja 2024 roku Communication Unlimited zorganizowała  wernisaż wystawy prac Helmuta Newtona w Willi Fabrykanta, który zainaugurował sprzedaż apartamentów M7. Wystawa, prezentująca prace jednego z najwybitniejszych fotografów XX wieku, podkreśla artystyczny charakter inwestycji. W przyszłości specjalnie wyselekcjonowane, sygnowane prace Newtona ozdobią przestrzenie wspólne apartamentowca.

- Połączenie sztuki z luksusowymi nieruchomościami to innowacyjne podejście, które pozwala nam wyróżnić markę Archicom Collection na rynku. Wierzymy, że sztuka może wzbogacić doświadczenie mieszkańców, tworząc unikalną atmosferę i prestiż – mówi Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.

W ramach strategii marketingowej Communication Unlimited zadbała również o współpracę z polskimi artystami, takimi jak Katarzyna Krakowiak, Magdalena Komar i Mirosław Maszlanko, których prace wzbogacą kolekcję M7.

Do tworzenia kampanii reklamowej zaproszono natomiast znanych polskich ilustratorów: Karolinę Lubaszko, Joannę Rusinek, Alex Woronowską i Pawła Mildnera. 

Autor: jd

Więcej informacji: Communication Unlimited, M7

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas