Reklama 2008-04-17
0

Co z mobilnym marketingiem?

Większość marketerów spodziewa się, że w najbliższych kilku latach wyraźnie wzrośnie skuteczność mobilnych reklam.

83 procent marketerów pytanych przez firmę badawczą Forrester Research jest zdania, że skuteczność mobilnej reklamy zwiększy się w ciągu najbliższych trzech lat - informuje serwis Brandweek.

Taki pogląd oparty jest przede wszystkim na rosnącej zależności od mobilnych urządzeń konsumentów, z których 20 procent twierdzi, że nie może żyć bez swojego telefonu komórkowego.

Jednocześnie Forrester przestrzega w swoim raporcie marketerów, że dla wielu użytkowników mobilna reklama jest irytująca. 65 procent badanych drażnią reklamy pojawiające się w trakcie ładowania mobilnej strony internetowej, 57 procent reklamy obok map, a 56 procent reklamy graficzne. Z kolei najmniej denerwującym formatem jest reklama pojawiająca się przed mobilnymi klipami wideo lub grami wideo.

źródło: Brandweek

Autor: km

Więcej informacji: marketing mobilny

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas