Reklama 2008-03-17
0

Clear Channel Poland rozwija sieć ekskluzywnych nośników

Clear Channel Poland kontynuuje inwestycje w segmencie Premium. Firma do końca roku planuje powiększyć ofertę o kolejne 20 powierzchni Backlight.

"Budowa silnej oferty w segmencie Premium i super Premium wiąże się z chęcią dostarczenia najwyższej jakości ekspozycji i możliwości wyróżnienia. Rynek wyraźnie oczekuje by reklama outdoorowa zapewniała prestiż i coraz wyższy standard w zakresie ekspozycji. Backlighty 8x4 Clear Channel pozwalają podkreślić prestiż reklamowanego produktu i umożliwiają naszym klientom skuteczne budowanie wizerunku marek" - komentuje Agnieszka Zawistowska, dyrektor ds. rozwoju biznesu Clear Channel Poland.

W 2007 roku oferta sieci Backlight zwiększyła się o 70 procent i obejmuje 95 nośników.

Autor: kk

Więcej informacji: Clear Channel Poland

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas