Reklama 2009-02-20
0

CityJet ogłasza przetarg na swój budżet reklamowy

Należące do Air France linie lotnicze CityJet ogłosiły przetarg na swój paneuropejski budżet reklamowy.

Nie korzystający obecnie z usług żadnej agencji przewoźnik zaprosił do przetargu wiele różnych sieci reklamowych.

Obsługujący połączenia dla pasażerów biznesowych na trasach pomiędzy największymi europejskimi miastami CityJet poprosił agencje o stworzenie zintegrowanej kampanii promującej usługi linii wśród społeczności biznesowej.

Planowana kampania ma połączyć różne kroki podjęte przez CityJet na rzecz swojego rozwoju w ciągu ostatnich trzech lat. Przykładowo w ubiegłym roku firma przejęła za 180 milionów euro holenderskie linie VLM oraz zakupiła 25 nowych samolotów, zastępując tym samym flotę, która była jedną z najstarszych w Europie.

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: Air France, CityJet

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas