W styczniu br. liderem sprzedaży wśród tygodników poradnikowych była „Chwila dla Ciebie”. Tytuł ten jako jedyny zanotował wzrost, w dól poszła natomiast sprzedaż obu jego konkurentów.
Średnia sprzedaż ogółem „Chwili dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła w styczniu br. 323 923 tys. egz. i była o 6 proc. wyższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), której sprzedaż spadła o 28 proc. do 228 086 egz.
Najwięcej stracił jednak znajdujący się na miejscu trzecim tygodnik „Naj”, którego sprzedaż ogółem w pierwszym miesiącu br. wyniosła 146 430 egz., czyli aż o 32 proc. mniej niż w styczniu 2009 roku.
Zobacz tabelę
Porównując dane miesiąc do miesiąca widać, że także w tym przypadku w górę poszła jedynie sprzedaż „Chwili dla Ciebie”.