Reklama 2017-11-22
0

Centrum handlowe Port Łódź z rodzinną kampanią wizerunkową

Ruszyła kampania wizerunkowa Portu Łódź, której bohaterami zostali członkowie autentycznej rodziny państwa Orczykowskich. Billboardy i materiały promocyjne z ich udziałem pojawią się w kilkudziesięciu punktach Łodzi. Za akcję odpowiadają agencja reklamowa Szynal i Lis oraz  BeyondPR.

 

Port Łódź promuje się jako miejsce przyjazne rodzinom z dziećmi. Z tego powodu w materiałach promocyjnych centrum handlowego występuje prawdziwa rodzina – państwo Orczykowscy z dwoma synami – dwuipółletnim Mikołajem oraz czteroletnim Maksem. Rodzinę Portu Łódź będzie można zobaczyć w najbliższych akcjach galerii handlowej – świątecznej, wyprzedażowej oraz z okazji ferii zimowych.

Państwo Orczykowscy na potrzeby kampanii wzięli udział w sesji zdjęciowej, która zostanie wykorzystana na billboardach i materiałach promocyjnych w ramach prowadzonych działań. Wizerunek rodziny pojawi się także w digitalowej odsłonie akcji oraz na materiałach POS (plakaty, ulotki).

Za koncept kreatywny sesji odpowiada agencja reklamy Szynal i Lis. Komunikację kampanii  koordynuje BeyondPR.

Autor: jd

Więcej informacji: Port Łódź

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas