Prasa 2009-08-25
0

Centra handlowe M1 mają swój magazyn

Wydawnictwo Valkea Media na zlecenie spółki Metro Group Asset Management przygotowało bezpłatny magazyn "M1" adresowany do klientów dziewięciu centrów handlowych M1 w Polsce. Pierwszy numer pisma ukazał się w tym tygodniu.

W liczącym 38 stron magazynie znaleźć można porady dotyczące m.in. mody, aktywnego spędzania wolnego czasu, dbałości o wygląd czy urządzania mieszkania. Ponadto "M1" informuje o eventach organizowanych na terenie centrów i o nowościach, które się w nich pojawiają. Tytuł ma siedem mutacji regionalnych (wspólną mutację mają trzy centra znajdujące się w aglomeracji śląskiej). Redaktorem naczelnym pisma jest Urszula Porębska z Metro Group Asset Management.

Wydawca nie zdradza na razie jak często "M1" będzie się ukazywać. Pierwszy numer magazynu wydrukowany został w nakładzie 170 tys. egz. i jest dystrybuowany do mieszkań w miastach, gdzie znajdują się centra M1.

Autor: pp

Więcej informacji: Centra handlowe M1

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas