W styczniu 2013 roku wśród pism komputerowych i o grach komputerowych na pozycji lidera utrzymał się „CD Action”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „PC Format”, z kolei najwięcej stracił „Komputer Świat”.
Średnia sprzedaż ogółem poświęconego grom magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2013 roku wyniosła 77 887 egz., czyli o 5,31 proc. mniej niż w styczniu 2012 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten do września ub.r. był miesięcznikiem, a od października ub.r. jest czterotygodnikiem.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn komputerowy „PC Format” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 74 218 egz., po jedynym wzroście w zestawieniu wynoszącym 14,96 proc.
Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 29,61 proc. i wyniosła 35 020 egz.
Zobacz tabelę
W styczniu 2013 roku w porównaniu do grudnia 2012 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 20,39 proc.) pochwalić się mógł „PC Format”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „PC World” (IDG Poland) - było to 7,86 proc.