Firma obuwnicza CCC za 13 mln zł przejmuje 51 proc. udziałów internetowego sklepu obuwniczego DeeZee. Pozostałe udziały ma kupić w ciągu najbliższych pięciu lat.
Firmy podpisały umowę, na mocy której rozpoczną współpracę biznesową i kapitałową. DeeZee ma uzyskać wsparcie siły finansowej i korzyści skali CCC, z kolei Grupa CCC ma pogłębić obecność w segmencie młodych klientek.
- DeeZee dla nas to przede wszystkim jeszcze lepszy kontakt ze światem młodszego pokolenia klientek (wiek 15-24). Pozwoli nam skokowo zwiększyć zakres oferty w modnym produkcie skierowanym do tej grupy, a dodatkowo wzmacniamy nasze kanały online - uzasadnia Dariusz Miłek, prezes CCC.
DeeZee ma nadal działać na rynku sprzedaży internetowej damskiego obuwia. Wkrótce dzięki współpracy z CCC zostanie poszerzony asortyment sprzedawanego obuwia.
Sklep internetowy DeeZee funkcjonuje od 2005 roku. W ub.r. zanotował 35 mln zł przychodów i 880 tys. zł straty netto.
Sieć CCC ma obecnie 1150 sklepów, z tego ponad połowa zlokalizowana jest poza Polską. W ub.r. firma zanotowała 4,19 mld zł wpływów, w tym z kanału e-commerce 606 mln zł (m.in. sklep eobuwie.pl) i 302,3 mln zł zysku netto.