Reklama 2023-01-11
5

Carrefour ruszył z kampanią "Akcja Anty-Inflacja"

Sieć handlowa Carrefour rozpoczęła „Akcję Anty-Inflacja”, w której promuje specjalne oferty, które w czasie wysokiej inflacji mają być wsparciem dla jego klientów. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.

Osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny z wyrazistą hard-rockową kompozycją muzyczną, która podkreśla mocną odpowiedź Carrefoura na inflację, czyli zestaw specjalnych ofert, "by jeść i kupować bez wyrzeczeń".

Ofercie marek własnych poświęcony jest osobny spot telewizyjny w ramach kampanii „Akcja Anty-Inflacja".

Kampania obejmuje telewizję, materiały POS, katalogi, radio i digital.

Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.

Spot wyreżyserowała Martyna Iwańska, za produkcję odpowiada Dynamo, postprodukcją zajął się Prodigious. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Arena Media, Pure Play i Performics.

Autor: jd

Więcej informacji: Carrefour, inflacja, reklama

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas