Telewizja 2012-08-27
5

Canal+ wprowadzał klientów w błąd, 235 tys. zł kary

Kampania reklamująca ofertę spółki Canal+ Cyfrowy wprowadzała konsumentów w błąd. Na spółkę nałożono ponad 235 tys. zł kary - poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Canal+ zapowiada odwołanie.

UOKiK ustalił, że kampania reklamowa wprowadzała w błąd, ponieważ z promocji nie mogli skorzystać konsumenci, który wykupili najtańszy pakiet kanałów telewizyjnych oferowanych przez spółkę.

W lutym 2011 roku Urząd wszczął przeciw Canal+ Cyfrowy postępowanie. Wątpliwości prezes UOKiK wzbudziły telewizyjne spoty oraz ulotki dostępne w punktach dystrybucyjnych firmy. W materiałach informowano o akcji promocyjnej, w ramach której wszystkim obiecywano m.in. bezpłatny dostęp do kanałów Canal+ i HBO.

Za stosowanie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów UOKiK nałożył na przedsiębiorcę 235.266,00 zł kary. Decyzja nie jest prawomocna. Jak poinformował nas Michał Stryjecki  z biura prasowego Canal+ Cyfrowego, spółka odwołała się od decyzji UOKiK do sądu. - Postępowanie trwa, do czasu jego zakończenia nie komentujemy tej sprawy - powiedział nam Stryjecki.

Canal+ Cyfrowy zajmuje się m.in. odpłatnym udostępnianiem kanałów telewizyjnych.

Autor: pr

Więcej informacji: Canal+, Canal+ Cyfrowy

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas