Reklama 2017-12-14
0

Bytom reklamuje nową kolekcję inspirowaną sztuką współczesną (wideo)

Firma Bytom wprowadziła na rynek nową kolekcję męskiej odzieży inspirowaną twórczością Rafała Bujnowskiego. Promuje ją filmem „Ultra Black”.

Jak podaje producent, nowa kolekcja czerpie z charakterystycznych dla artysty obrazów olejnych z cyklu „Lamp Black” („Lamp Black” to nazwa czarnej farby olejnej Winsor & Newton o numerze 25, którą konsekwentnie maluje prace z tej serii).

- Zainspirowani zarówno obrazami Rafała Bujnowskiego, jak i kolekcją Bytomia, postanowiliśmy stworzyć impresyjny film o drodze światła poprzez czerń, o poszukiwaniu idealnej czerni - mówi Natalia Jakubowska, reżyser.

Zdjęcia do filmu powstawały nocą. Za plan zdjęciowy posłużyła warszawska Galeria Raster, z którą związany jest Rafał Bujnowski oraz Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, która na potrzeby filmu zmieniła nieco swoją scenografię.

Za cały pomysł, scenariusz i reżyserię odpowiada duet Jakubowska/Gronowski. Postprodukcją zajęła się firma Lunapark motion arts collective, a produkcją Shootme Visual Artists.

W czerwcu br. markę Bytom promował w kampanii golfista Adrian Meronk. Jesienią ub.r. producent był natomiast krytykowany za kampanię z udziałem Daniela Olbrychskiego.

Autor: bg

Więcej informacji: Bytom, odzież

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas