Reklama 2020-04-22
0

Burger King "cenzuruje się" na czas epidemii

W Belgii lokale Burger Kinga po okresie "lockdownu" spowodowanego epidemią Covid-19 mają zostać otwarte 23 kwietnia. Marka przygotowała na tę okazję specjalną kampanię.

Obostrzenia wynikające z epidemii koronawirusa dotknęły branże gastronomiczną w pierwszej kolejności. Konieczność izolacji społeczeństwa spowodowała, że wiele państw nakazało zamknięcie restauracji, barów i kawiarni. Powoli jednak niektóre rządy łagodzą restrykcje - przykładem jest Belgia, gdzie od środy część lokali gastronomicznych będzie ponownie otwartych.

Burger King już przygotowuje fanów na ten dzień, w swoim stylu. W internecie i mediach społecznościowcych Burger King opublikował "ocenzurowaną" serię zdjęć swoich burgerów. Nałożone na kanapki napisy zachęcają do wytrwałości w czasie izolacji domowej, w znanym fanom marki stylu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Réouverture du drive très prochainement.

Post udostępniony przez Burger King BE & LUX (@burgerkingbe)

Kreacje przygotowała agencja Buzzman.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas