Prasa 2015-04-27
1

Burda International Polska powierza budżet mediowy Starcom MediaVest Group

Wydawnictwo Burda International Polska, wydawca m.in. magazynów „Elle”, „Glamour” i „National Geographic”, konsoliduje obsługę mediową w Starcom MediaVest Group.

Starcom MediaVest Group (obejmująca domy mediowe Starcom, Starlink i MediaVest) zajmie się strategią komunikacji Burda International Polska oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów do akcji reklamowych wydawcy, a także działaniami z zakresu marketingu precyzyjnego, analityki i badań.

Jak tłumaczą przedstawiciele Burdy, o wyborze Starcomu zdecydowały skuteczność biznesowa, analityczne podejście do strategii oraz nowoczesny sposób planowania i realizacji kampanii.

Wartość kontraktu i czas jego trwania nie zostały ujawnione.

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas