Reklama 2009-01-22
0

Budżet British Airways dla ZenithOptimedia

Dom mediowy ZenithOptimedia wygrał przetarg na warty 3 miliony funtów internetowy budżet medialny linii lotniczych British Airways.

Do tej pory internetowym planowaniem i zakupem mediów BA zajmowała się Agency.com, która również wystartowała w przetargu, ale przegrała finałową rywalizację z ZenithOptimedia. O budżet walczyła także agencja OgilvyOne.

ZenithOptimedia jest obecnie odpowiedzialny również za warty 18 milionów funtów medialny budżet linii lotniczych poza internetem. BA zdecydowały się na przekazanie mu także cyfrowego budżetu w celu uzyskania oszczędności, sądząc, że uzyska lepsze stawki poprzez konsolidację wszystkich swoich działań medialnych w ramach jednej firmy.

Agency.com pozostanie natomiast agencją odpowiedzialną za kreację marki BA w mediach cyfrowych.

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: British Airways, ZenithOptimedia

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas