Reklama 2008-07-23
0

Brytyjskie wojsko apeluje do żołnierzy o bezpieczną jazdę (wideo)

Brytyjskie wojsko uruchomiło wstrząsającą kampanię telewizyjną pokazującą tragiczne w skutkach wypadki motocyklowe.

W ten sposób armia reaguje na badania świadczące o tym, że jej żołnierze giną w wypadkach drogowych dwa razy częściej niż zwykli cywile i apeluje do nich o ostrożną jazdę - informuje serwis Brand Republic.

Pierwszy z dwóch 70-sekundowych spotów, stworzonych przez agencję reklamową Golley Slater, w którym widzimy wracającego po służbie żołnierza na motorze ulegającego tragicznemu w skutkach wypadkowi, pokazuje siłę uderzenia jaką może mieć taki wypadek nie tylko na niego, ale również jego rodzinę.

Z kolei w drugim spocie widzimy ekipy służb ratowniczych czekające na miejscu tragicznego wypadku, który dopiero się wydarzy oraz żołnierza na motocyklu, który temu wypadkowi ulega. Spot ten ostrzega każdego z żołnierzy, że jest "wypadkiem, który ma się dopiero wydarzyć".

Obie reklamy kończą się napisami: "Brytyjscy żołnierze giną na drodze dwa razy częściej niż cywile" oraz "Jedź ostrożnie. Jesteś twardy. Ale nie jesteś niepokonany".

Oprócz tych dwóch telewizyjnych spotów, kampania brytyjskiego wojska uwzględnia również dwie 70-sekundowe reklamy w kinach, 12 spotów radiowych, plakat oraz działania w prasie.

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: wojsko

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas