Reklama 2021-04-27
0

Brita "Filtruje Dla Bałtyku"

Agencja Freundschaft (dawniej Scholz & Friends Warszawa | Grupa S/F) opracowała dla marki produktów do filtrowania wody Brita projekt CSR #FiltrujemyDlaBałtyku. Dotyczy tematu zanieczyszczenia wód w Bałtyku.

Projekt CSR #FiltrujemyDlaBałtyku łączy działania na rzecz ograniczenia ilości plastikowych śmieci w Bałtyku oraz ochrony fok szarych i pozostałych mieszkańców naszego morza z wartościami marki wyrażonymi w aktualnej platformie komunikacyjnej “Brita. Lubię ją”, której twarzą jest aktorka Olga Frycz.

-  Projekt powstał jako odpowiedź na brief marki, zakładający działania CSR i edukacyjne wokół tematu zanieczyszczenia wód w Bałtyku. Zależało nam, by poprzez zaproponowane aktywności podkreślić związek produktów Brita z ochroną naszego środowiska naturalnego. Projekt, jako kolejna już nasza propozycja, uzyskał akcept na szczeblu centralnym Brita GmbH - mówi Magda Korczak, client service director Freundschaft.      

Brita pomaga Bałtykowi

W ramach akcji CSR agencja zorganizowała między innymi współpracę pomiędzy marką a Fokarium Stacji Morskiej im. Prof. Krzysztofa Skóry Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego w Helu. Owocem tej współpracy są pierwsze działania edukacyjne realizowane na kanałach marki BRITA oraz adopcja jednej z podopiecznych Fokarium - foczki, której nadano imię Britka. Już niedługo stanie się ona bohaterką akcji #FiltrujemyDlaBałtyku.

Autorem projektu oraz aktualnej platformy komunikacji marki Brita jest agencja Freundschaft (dawniej Scholz & Friends Warszawa | Grupa S/F).

Autor: jd

Więcej informacji: Brita, Bałtyk, CSR, Filtrujemy Dla Bałtyku

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas