Reklama 2012-05-18
0

„Braveheart” reklamuje DPD w kinach (wideo)

Rozpoczęła się pierwsza kinowa kampania reklamowa firmy kurierskiej DPD Polska. Akcję przygotowały firmy Toro Media i New Age Media.

Kinowa reklama DPD Polska nawiązuje do „Braveheart” - jej główny bohater wygląda jak Mel Gibson w tym filmie. Spot promuje stronę internetową bezgranicznie.pl, na której oprócz informacji o usługach o promocjach DPD dostępne są konkursy, w których można wygrać m.in. bilety do kina.

Reklama od 15 maja jest emitowana 18 wybranych kinach Cinema City oraz kinach sieci Helios w 5 największych miastach. Produkcją spotu zajęła się firma Toro Media, a za koordynację kampanii odpowiada New Age Media, broker reklamowy sieci Cinema City.

Autor: Tomasz Wojtas

Więcej informacji: DPD

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas