Reklama 2014-12-10
0

BrainJuice Group z nową agencją dla deweloperów

W strukturze grupy BrainJuice Group uruchomiono agencję marketingu internetowego BrainJuice RED. Specjalizuje się ona w obsłudze klientów z branży nieruchomości.

BrainJuice RED łączy kompetencje agencji doradczej, interaktywnej, social media, SEM & SEO, badawczo-analitycznej, PR oraz domu mediowego. Z myślą o klientach z branży nieruchomości, jej zespół oferuje kilkadziesiąt usług w zakresie marketingu internetowego i wsparcia sprzedaży, w tym autorskie narzędzia analityczne optymalizujące działania deweloperów online, jak Sales Machines oraz BrandScan.

- Nazwa RED pochodzi od skrótu „Real Estate Digital”. Wskazuje jasno na naszą specjalizację branżową oraz filozofię pracy - wyjaśnia Krzysztof Kuwałek, założyciel BrainJuice Group. - W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy w ramach nowo powstałej struktury zamierzamy pomóc deweloperom w sprzedaży około 1000 mieszkań - zapowiada.

BrainJuice RED jest ósmą marką w portfolio BrainJuice Group. Do grupy należą także BrainJuice Strategy (agencja doradztwa strategicznego), House of Numbers (dom mediowy), Web Search Factory (agencja marketingu w wyszukiwarkach), BrainJuice Interactive (agencja interaktywna), FuturePR (agencja web PR i social media), Sales Machines (agencja wsparcia sprzedaży) oraz BrainJuice Life (agencja specjalizująca się w obsłudze branży farmaceutycznej oraz zdrowotnej).

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas