Reklama 2019-07-09
0

Bracia Sadownicy promują się hasłem „Ci od jabłek"

Ruszyła kampania reklamowa marki soków jabłkowych Bracia Sadownicy. Serię filmów "Ci od jabłek" przygotowała agencja Cape Morris i dom produkcyjny Videlec.

Na potrzeby promocji przygotowano serię trzech filmów, w których wystąpili pracownicy Braci Sadowników, m.in. pan Andrzej, pszczelarz czy pan Paweł, pracujący w sadzie. Bohaterem trzeciego filmu jest jeden z założycieli marki, Adam Jędrzejewski. Spoty można oglądać na YouTube.

- Bracia Sadownicy powstali na kanwie prawdziwej historii sadowniczej rodziny. Tak skonstruowana marka z „ludzką twarzą” wymaga autentycznej komunikacji. Przygotowanie krótkich filmów dokumentalnych pokazujących sad, ludzi w nim pracujących i samych braci jest najprostszym i najlepszym sposobem na komunikację z naszymi konsumentami - komentuje Dawid Błaszczyk, dyrektor marketingu, partner zarządzający firmy Bracia Sadownicy.

Za całościową obsługę marketingową Braci Sadowników oraz opracowanie kampanii komunikacyjnej „Ci od jabłek” odpowiada agencja Cape Morris. Za przygotowanie materiałów odpowiadał dom produkcyjny Videlec. Filmy wyreżyserował Krzysztof Komander

Autor: jd

Więcej informacji: Bracia Sadownicy, Ci od jabłek

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas