Reklama 2010-11-15
0

Borys Szyc i polski Klikmaster w nowej reklamie Axe (wideo)

W telewizji i internecie emitowany jest nowy spot Axe, w którym razem z Borysem Szycem występuje polski zwycięzca konkursu organizowanego przez tę markę. Kampanię przygotowały firmy Red8 i Media Direction OMD.

Udostępniona właśnie reklama Axe jest podobna do pierwszego spotu tej marki z Borysem Szycem, emitowanego wiosną i latem br. (więcej na ten temat). Aktor tak samo liczy przy pomocy klikera uwodzicielskie spojrzenia kobiet. Zmienia się jednak osoba z o wiele lepszym wynikiem na tym urządzeniu, którą Szyc spotyka pod koniec reklamy.

Nowym bohaterem spotu jest Maciek Wdowiak, zwycięzca konkursu Axe prowadzonego na fanpage’u tej marki w serwisie Facebook. W zabawie kobiety głosowały na najbardziej uwodzicielskiego mężczyznę spośród tych, którzy zamieścili swoje zdjęcia. Wdowiak uzyskał 1022 punktów.



Nowy spot Axe jest emitowany w telewizji oraz internecie (m.in. profile marki na YouTubie i Facebooku). Kreację kampanii przygotowała agencja Red8, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Autor: tw

Więcej informacji: Borys Szyc, Klikmaster, Axe

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas