Emitowana od zeszłego tygodnia w TVN24 poranna rozmowa Bogdana Rymanowskiego “Jeden na jeden” podnosi widownię stacji i pozwala jej wygrywać z głównymi konkurentami.
Program “Jeden na jeden” nadawany jest w dni powszednie o 7.30 począwszy od 13 lutego br. Pierwsze cztery wydania magazynu zgromadziły przed telewizorami średnio 270 tys. widzów, co dało stacji 10,15 proc. udziału w grupie 4+ i 10,51 proc. w grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
“Jeden na jeden” notował większą widownię niż gromadziły w tym paśmie konkurencyjne wobec TVN24 kanały informacyjne, emitujące poranne pasmo: TVP Info miało 251 tys. oglądających, a Polsat News - 44 tys.
Dane telemetryczne pokazują, że w tydzień wcześniej, czyli w okresie od 6 do 9 lutego ub.r. średnia widownia pasm “Wstajesz i wiesz” w TVN24 w godz. 7.30-7.45 była niższa i wynosiła 243 tys. widzów, a udział stacji kształtował się wtedy na poziomie wynoszącym odpowiednio 9,78 proc. i 9,21 proc.
W każdym wydaniu programu “Jeden na jeden” Bogdan Rymanowski rozmawia z politykiem. Magazyn wprowadzono, aby odświeżyć poranne pasmo TVN24, jednocześnie z anteny znikła nadawana o 21.00 “Rozmowa Rymanowskiego” (więcej na ten temat).