Reklama 2018-11-20
0

UPC Polska: Bogdan Bucurei szefem marketingu, Jerzy Gołębiowski dyrektorem B2B

Od lewej: Jerzy Gołębiowski i Bogdan Bucurei Od lewej: Jerzy Gołębiowski i Bogdan Bucurei

W sieci kablowej UPC Polska funkcję dyrektor marketingu objął Bogdan Bucurei, a dyrektora B2B - Jerzy Gołębiowski.

Bogdan Bucurei jako dyrektor marketingu będzie odpowiadał w UPC Polska za komunikację marketingową, zarządzanie wartością klienta, ofertę, produkty oraz badania rynkowe. Poprzednio szefem marketingu firmy był Tomasz Izydorczyk, który odszedł z niej na początku ub.r.

Bucurei z UPC jest związany od ośmiu lat. Ostatnio pełnił funkcję szefa treści i ofert konsumenckich w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, a wcześniej był kolejno szefem zarządzania produktem oraz członkiem zarządu i dyrektora ds. marketingu w UPC Rumunia.

W branży telekomunikacyjnej pracuje od 2001 roku. Był też związany z Vodafone i Telekom Romania.

Z kolei Jerzy Gołębiowski jako dyrektor B2B będzie odpowiedzialny w UPC Polska za rozwój i dalszy wzrost wyników biznesowych w obszarze klientów biznesowych.

Gołębiowski od 2007 roku jest członkiem zarządu UPC Polska. Pełnił też w firmie funkcję dyrektora ds. rozwoju (był odpowiedzialny za strategię, rozwój, fuzje oraz przejęcia), a niedawno został dyrektorem ds. rozwoju UPC w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przed przejściem di UPC pracował w Netii i PricewaterhouseCoopers.

Bogdan Bucurei i Jerzy Gołębiowski na nowych stanowiskach będą raportować bezpośrednio do Roberta Redeleanu, prezesa UPC Polska.

Na koniec września br. sieć kablowa UPC Polska miała 1,43 mln abonentów, o 4,5 tys. więcej niż rok wcześniej. W minionych trzech kwartałach firma zanotowała 1,189 mld zł wpływów, po wzroście o 1,5 proc. w skali roku.

Autor: tw

Więcej informacji: UPC, Jerzy Gołębiowski, Bogdan Bucurei

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas