Reklama 2009-04-22
0

BMB przygotuje nową kampanię Samsunga

Agencja reklamowa Beattie McGuinness Bungay (BMB) przygotuje kampanię promującą rynkową premierę telefonów komórkowych firmy Samsung z linii BEAT Edition, która pozwalaja na remiksowanie muzyki.

Telewizyjna i prasowa kampania zostanie przeprowadzona w Azji, Europie oraz na obu kontynentach amerykańskich.

"Komórki Samsung BEAT Edition przeniosą mobilną muzykę na całkowicie nowy poziom jakości i ekscytujących przeżyć użytkowników" - zapowiada JK Shin, wiceprezes i szef oddziału mobilnej komunikacji Samsunga.

W bieżącym roku agencja BMB była również odpowiedzialna za kampanię promującą wprowadzenie na rynek telefonów Samsung Ultra Touch.

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: BMB, Samsung

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter