Reklama 2007-07-22
0

Blue Grass dla marki Loge

Ruszyła kampania billboardowa promująca markę armatury łazienkowej Loge, należącą do portfolio firmy Novoterm.

Podstawowym celem akcji jest przedstawienie nowej marki konsumentom i podkreślenie jej unikalnego wzornictwa.

Kampania przebiegać będzie w trzech dwutygodniowych odsłonach w okresie od połowy lipca do końca sierpnia. Zasięgiem obejmie następujące miasta: Warszawę oraz miasta GOP (etap pierwszy), Trójmiasto, Poznań, Łódź, Toruń i Bydgoszcz (etap drugi), Wrocław, Kraków, Kielce, Radom i Opole (etap trzeci).

Całość przedsięwzięcia zrealizowana zostanie łącznie na kilkuset nośnikach.

Kampania billboardowa jest kolejnym, obok reklamy prasowej w czasopismach branżowych i tematycznych, elementem działań promocyjnych marki Loge w tym roku. Firma Novoterm powierzyła przygotowanie i pełną obsługę kampanii agencji reklamowej Blue Grass. Do zadań agencji należało m.in. stworzenie kreacji oraz planowanie i zakup mediów.

Autor: kk

Więcej informacji: Blue Grass, Loge

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas