Internet 2007-04-02
0

Biżuteria sprzedaje się dobrze w sieci

Internetowa sprzedaż biżuterii na amerykańskim rynku osiągnęła w ubiegłym roku wartość 2,45 miliarda dolarów.

Wynika z danych IDEX Online Research.

To o prawie 20 procent więcej niż w 2005 roku. Sprzedaż biżuterii w sieci stanowiła w zeszłym roku 3,9 procenta całego przemysłu, wartego w sumie 63 miliardy dolarów. Do 2010 roku udział ten ma wynosić 8,1 procenta.

Najwięcej z tego rynku zgarnęła firma Blue Nile, która w ubiegłym roku sprzedała produkty warte 252 miliony dolarów, z czego 90 procent stanowiły brylanty. Najlepiej w sieci sprzedawały się pierścionki zaręczynowe z brylantem.

Autor: MarketingVOX - km

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas