Reklama 2025-03-18
1

Bioderma zatrudnia Salestube do kampanii digital

Marka dermokosmetyków Bioderma (Naos) wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w zakresie digital media. Agencja odpowiada za planowanie i realizację kampanii dla czterech kluczowych linii produktowych marki. 

Salestube przygotował dla Biodermy kompleksową strategię mediową dla czterech kluczowych linii produktowych: Atoderm, Sensibio Antiredness, Sensibio H2O oraz Photoderm. Każda linia posiada indywidualny koncept komunikacyjny, dopasowany do jej specyfiki i grupy docelowej. 

Działania mediowe obejmą m.in. reklamy w ekosystemach Meta, TikTok, Video Open Market, display, YouTube oraz współpracę z wydawcami.

Salestube przygotował dla Biodermy kompleksową strategię mediową dla czterech kluczowych linii produktowych: Atoderm, Sensibio Antiredness, Sensibio H2O oraz Photoderm. Każda linia posiada indywidualny koncept komunikacyjny, dopasowany do jej specyfiki i grupy docelowej. 

Zobacz: Salestube wzmacnia dział data analytics & engineering

Salestube z nowym klientem 

Działania mediowe obejmą szeroki zakres kanałów digitalowych, w tym Meta, TikTok, Video Open Market, display, YouTube oraz współpracę z wydawcami.

– Wybór Salestube jako naszego partnera mediowego był naturalnym krokiem. Ich doświadczenie w digitalu i branży beauty oraz kompleksowe podejście do strategii mediowej idealnie wpisują się w nasze potrzeby. Wierzymy, że ta współpraca pozwoli nam jeszcze skuteczniej docierać do naszej grupy docelowej i budować silną pozycję Biodermy w Polsce – komentuje Sylwia Czaińska, senior consumer brand manager w Naos Poland.

Autor: Justyna Dąbrowska-Cydzik

Więcej informacji: Bioderma, Salestube

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter