Reklama 2011-09-16
1

Bioaron C: podnosi odporność dzieci (wideo)

W telewizji, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa syropu Bioaron C. Akcję przygotowały firmy Just Health Club, Starcom i Open Media.

Głównym elementem kampanii syropu Bioaron C jest 30-sekundowy spot telewizyjny utrzymany w ciepłej, pastelowej konwencji. Reklama - której bohaterowie to młody chłopiec i mama podająca mu Bioaron C - podkreśla, że syrop ten wspomaga u dzieci rozwój układu odpornościowego, zapewniając wsparcie w walce z infekcjami. Kampania - prowadzona pod hasłem „Bioaron C: podnosi odporność dzieci” - jest skierowana przede wszystkim do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.



 

Akcja - zaplanowana na trzy miesiące - oprócz telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN7, Polsat Cafe, TVN Style, TV Puls) obejmuje prasę i internet. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just Health Club, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a działania public relations prowadzi agencja Open Media.

Autor: km

Więcej informacji: Bioaron C, odporność dzieci

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas