PR 2020-02-12
0

Big Picture projektowo dla marki Durex

Zespół brand PR agencji Big Picture poprowadzi komunikację public relations dla marki Durex przy najnowszej, walentynkowej kampanii "Durex Intense".

Big Picture w ramach projektowej współpracy, nawiązanej na czas kampanii, jest odpowiedzialna za realizację działań z zakresu biura prasowego oraz współpracę z mediami.

Po stronie Big Picture za komunikację Durex odpowiadać będzie Monika Roth, PR consultant z zespołu lifestyle pod kierunkiem Kamili Kończak.

"Durex Intense" na Walentynki

Kampanią "Durex Intense" marka zachęca do wykorzystania okazji, jaką są Walentynki, aby zbliżyć się do siebie i ponownie wzbudzić gorące uczucia w związku. Marka we współpracy

z polskimi projektantami przygotowała limitowane zestawy, które mają pomóc w podarowaniu parom niezapomnianych doznań, nie tylko 14 lutego.

Kampania "Durex Intense" to kontynuacja strategii marki rozpoczętej w 2019 roku. To już kolejny projekt, jaki marka realizuje wspólnie z agencją Big Picture. Wcześniej agencja prowadziła działania w ramach projektu zaangażowania społecznego marki – Durex (RED), a także platformy wizerunkowej Durex Gorące Letnie Noce.

Autor: jd

Więcej informacji: Durex, Big Picture, Durex Intense

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas