Reklama 2007-07-15
0

Berlincut autorem kreacji kampanii Reportera

Studio graficzne Berlincut przygotowało kreację dla kampanii wyprzedażowej Reportera Lato/Jesień 2007.

Idea kampanii "Operacja na cenach" została wpisana w estetykę operacji chirurgicznej. W egzekucji graficznej posłużono się atrybutami sali operacyjnej, szpitala, tak, aby wywołać właściwe skojarzenia wynikające z drastycznej przeceny powstałej w wyniku 'operacji' na cenach.

Założeniem twórców kreacji kampanii "Operacja na cenach" było wykorzystanie błyskotliwej, nowoczesnej i dojrzałej grafiki, aby zwrócić uwagę konsumentów i zaintrygować ich niestandardową interpretacją kampanii wyprzedażowej.

Berlincut odpowiedzialne było za koncepcję oraz projekt materiałów POS (postery, hangery, ulotki, zawieszki oraz wlepki).

Kampania wyprzedażowa Reportera potrwa do końca Lipca 2007.

Autor: kk

Więcej informacji: Berlincut, Reporter

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas