Prasa 2009-09-24
0

Beata Madeja i Sylwia Chada odchodzą z Wydawnictwa Bauer

Beata Madeja i Sylwia Chada kończą pracę w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer. Ich obowiązki przejmują Izabela Sarnecka i Ewa Kozłowska, a dotychczasowy dział kluczowych klientów zostaje wydzielony jako osobna struktura.

Wydawnictwo Bauer wydzieliło ze swojego biura reklamy dział kluczowych klientów, który jako osobna struktura - pod nową nazwą dział ofert multimedialnych - będzie koordynować i wspierać wszystkie sekcje reklamy Grupy Bauer Media w zakresie tworzenia ofert multimedialnych. Ta zmiana ma na celu usprawnienie procesu sprzedaży oraz dalszą poprawę jakości serwisu dla klientów zarówno w biurze reklamy wydawnictwa, jak i na poziomie korporacyjnym. Dyrektorem nowego działu zostaje Grażyna Romańczyk, dotychczasowy szef działu kluczowych klientów w biurze reklamy.

W związku z tymi zmianami z Wydawnictwa Bauer odchodzą Beata Madeja, dotychczasowy dyrektor ds. sprzedaży, oraz Sylwia Chada, do tej pory dyrektor ds. oferty multimedialnej. Ich obowiązki od 1 października przejmują - po awansie na nowo utworzone stanowiska zastępców dyrektora biura reklamy - Izabela Sarnecka i Ewa Kozłowska.

Sarnecka odpowiadać będzie za segmenty tytułów telewizyjnych, komputerowych i motoryzacyjnych, a Kozłowska - za segmenty tytułów kobiecych (poradnikowe i rozrywkowe), luksusowych oraz młodzieżowych. Do obu zastępczyń raportują szefowie reklamy tytułów lub grup tytułów z odpowiednich segmentów, a one z kolei podlegają bezpośrednio Marcinowi Gudowiczowi, dyrektorowi biura reklamy Wydawnictwa Bauer.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas