Rozpoczęła się nowa kampania marki Expander, będąca częścią całkowicie nowej platformy komunikacyjnej „Kredyty to nasza bajka”. Za jej realizację kompleksowo odpowiada agencja Artegence.
Bohaterami spotów i kreacji reklamowych są potencjalni klienci, przedstawieni w barwnych, baśniowych kreacjach. Pierwszy film przedstawia historię dziewczyny, która zgubiła pantofelek, szukając kredytu na mieszkanie. Każdy kolejny jest utrzymany w tej samej konwencji. Ukazuje bajkowego bohatera, który stawia czoła dylematom i wyzwaniom, poszukując kredytu hipotecznego na wymarzone mieszkanie. W odpowiedzi na wszystko przychodzi Expander, bo "Kredyty to ich bajka".
W kampanii będą wykorzystane łącznie cztery 15-sekundowe spoty przedstawiające bohaterów marki oraz cztery 6-sekundowe, będące kontynuacją historii, w której bohaterowie są już „na swoim”.
Kampania obejmuje kina i internet, reklamy display, działania w social mediach oraz BTL
Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca kwietnia br., a pozostałe filmy będą promowane kolejno, do końca roku.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Artegence, która wygrała przetarg Expandera pod koniec ub.r.